Fanbarometer

NGRi


UDFORDRING

Skab en aktivitet, som med afsæt i NRGi's payoff 'NRGi for fa'n', kan aktivere virksomhedens sponsorat hos AGF. Konceptet skal skabe værdi før, under og efter AGF’s kampe.


LØSNING

Fanbarometer, et interaktivt lydbarometer, der i realtid målte lydniveauet rundt på stadion under kamp. Hermed kunne klubbernes fans, på storskærmen, se hvem som skabte den bedste stemning. Resultatet kunne følges på facebook mellem kampene.


RESULTAT

Fanbarometeret var i spil for første gang i august 2012, da arvefjenderne fra Brøndby IF var på besøg. Ikke alene blev Brøndby IF sendt hjem med et nederlag på banen, men også på lægterne led de et nederlag til de Aarhusianske fodboldfans. Fanbarometeret genererede over 2.500 likes og 1.500 kommentarer på facebook.

Kontakt os i dag

Vi er både i Aarhus og København


Besøg vores hovedkontor:

Gjellerupvej 80B,
8230 Åbyhøj

Ring til os
+45 71 74 75 29
Skriv til os
@

Ønsker du at blive kontaktet?


Kontakt os

Playground Marketing ApS
Gjellerupvej 80B
8230 Åbyhøj
Danmark

+45 71 74 75 29

CVR: 33576722
Navigation

Forside
Cases
Kontakt
Vil du inspireres?



#playgroundmarketing

Facebook
Youtube
Linkedin



Lavet med ♥ af
Playground Marketing