Title Match

Sundhedsstyrelsen


UDFORDRING

Skab et koncept som på Roskilde Festival kan aktiverer Sundhedsstyrrels- ens 'Music Against Drugs' kampagne. Dette med direkte afsæt i kampagnens omdrejningspunkt: 'Du oplever kun det halve, når du er helt væk'.


LØSNING

'Title Match', hvor festivalpublikummet kunne dyste mod hinanden i et musik quiz, med et twist: fuldend sangtitler med roterende bogstaver på skærmen – og vis at du får det hele med.


RESULTAT

I perioden 2014-2016 er der blevet spillet mere end 7.000 spil og gættet mere end 63.000 sangtitler.

Kontakt os i dag

Vi er både i Aarhus og København


Besøg vores hovedkontor:

Gjellerupvej 80B,
8230 Åbyhøj

Ring til os
+45 20 97 32 36
Skriv til os
@
Kontakt os

Playground Marketing ApS
Gjellerupvej 80B
8230 Åbyhøj
Danmark

+45 20 97 32 36

CVR: 33576722
Navigation

Forside
Cases
Kontakt
Vil du inspireres?



#playgroundmarketing

Facebook
Youtube
Linkedin



Lavet med ♥ af
Playground Marketing